maanantai 30. heinäkuuta 2012

Viikko lähtöön!

Vaikka lähtö on lähellä, en oo vieläkään sisäistänyt sitä että ihan oikeesti lähden vuodeksi pois. On ollu sellasia hetkiä kun oon ollut aika maassa sen takia että lähen mutta nyt on sellanen olo että haluun lähteä ja en jaksaisi oikeastaan enää odottaa. Aika ristiriitaisia tunteita kokoajan, ja kova ikävähän mulla tulee kaikkia.
   Asun siis Virginiassa, kylässä jossa on asukkaita n.12 500 eli aika pieni ja koulua käyn sellasessa 2000 oppilaan koulussa (iik). Hostperheessä on vanhemmat ja samanikäinen sisko, joka on ihan mahtavaa ja lisäksi löytyy musta labratorinnoutaja, jota kohtaan mulla on hieman ennakkoluuloja koska en ole mikään koiraihminen mutta kai sitä sitten tottuu. Vaikka matkalaukkua en oo vielä pakannu niin tuliaiset oon kyllä jo ostanut. Ostin vaikka mitä! Karkkia, suklaata, marimekkojuttuja ja muumimukeja ja Suomi-kirjan ja tein jopa itse valokuva-albumin Suomesta.
   Seuraavan kerran kirjottelenkin sitten rapakon takaa.

5 kommenttia:

  1. Pidä niin hauskaa siellä!! Lueskelen täältä sit aina iha innoissaa sun postauksia :)
    <3.llä: Lissu

    VastaaPoista
  2. kirjota sitte heti tänne ku oot saapunu :) nii sit kuullaa mitä tapahtuu eikä kaikkien tarvi kysyy eriksee, etkä ahdistu eikä iske äkillinen koti-ikävä :D

    VastaaPoista
  3. en osaa liittyy lukiaks mut luen silti:)!! panostin oikee ja loin oman käyttäjätilin vaiks en bloggaakkaa et pystyisin liittyy lukiaks :D

    VastaaPoista
  4. miten voin liittyy lukijaks??????? oon yrittäny kaikkeni :D

    VastaaPoista
  5. Mä en osaa laittaa sitä silleen et vois liittyä lukiaksi :D yritän kyllä vielä

    VastaaPoista